فراز سطح کراتینین 580-480 هنوز ضروری است به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فراز سطح کراتینین 580-480 هنوز ضروری است به دیالیز

شوهر من 49 ساله است و او دیابتی است، به توصیه دکتر او را به انجام دیالیز کراتینین وی 580umol / L است و بعد از 3 روز ماندن در بیمارستان کراتینین وی 480umol / L می شود، سوال من این است آیا او نیاز به دیالیز؟

بالا یک سوال از بخش دکتر آنلاین ما است، اگر شما هر گونه کمک شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت نیاز دارید.پس از پاسخ و مشاوره داده شده توسط کارشناسان ما، به ما اجازه دهید یک نگاه را با هم.

معمولا، پس از مردم را به ارومیه می گیرند، کراتینین سطح بالا به 8.0، دیالیز در تقاضا باشد. اما زمان می باشد به طوری دقیق نیست، در صورتی که افراد نشانه های سبک تر که ممکن است آن را بعدا، اگر نشانه های خود را سنگین تر هستند، آنها ممکن است نیاز به آن را در پیشبرد. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، بدون توجه به سطح کراتینین شما است، تا زمانی که لازم است وجود دارد، پزشکان دیالیز را برای شما با توجه به شرایط خود شما توصیه خواهد کرد.

برای شرایط شوهر خود را، فراز سطح کراتینین خود را از 580 (6.5mg / dl) به 480 (5.4mg / دسی لیتر)، که یک سیگنال خوبی از این بیماری، که ممکن است نشان می دهد بیماری خود را به خوبی می رود، اما بسیاری از عوامل هستند می تواند تاثیر بگذارد سطح کراتینین، تا زمانی که تصمیم بگیرد که آیا نیاز به دیالیز یا نه، شما نیاز به روشن آنچه که باعث القاء کراتینین پایین می رود. دکتر شما می تواند به شما کمک کند برای پیدا کردن آن، به طوری که در مورد نگران نباشید.

اگر مردم با سطح کراتینین بالا است و نیاز به کمک در تصمیم گیری که آیا لازم است به دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما با جزئیات خود را ارسال و پس از تجزیه و تحلیل، ما به شما مشاوره بهتر برای رایگان. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، سطح کراتینین بالا، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: